REGULAMIN FIRMY STALONNE

  1. Wykonawcą usługi prania i czyszczenia jest firma STALONNE.
  2. Usługi mobilne są wykonywane na terenie Bielska-Białej i okolic , w miejscu umówionym z klientem.
  3. Minimalna kwota zamówienia usługi mobilnej to 100zł.
  4. Wykonawca umawia się z klientem w przedziale czasowym, np. między 8.00 – 9.00.
  5. Wykonawca używa sprzętu renomowanej firmy, między innymi Karcher, Santoemma.
  6. Do zamówienia ( u klienta ) wykonawca potrzebuje dostępu do prądu oraz wody.
  7. Opłata za wykonaną usługę jest pobierana w całości po wykonaniu zamówienia.
  8. Koszty usługi określa cennik firmy.
  9. Firma nie gwarantuje zupełnego zniknięcia plam z bardzo silnych barwników, takich jak: kawa, sok, herbata, tusze, wino, wosk, bejca. Nie gwarantuje również całkowitego usunięcia sierści i przykrych zapachów oraz odbarwień.
  10. Zamówienie realizowane będzie wtedy gdy dany przedmiot posiada oznakowanie fabryczne co do sposobu jego konserwacji. W innym wypadku zamawiający zostanie poinformowany o sposobie prania i ewentualnym ryzyku i sam podejmuje decyzje czy chce, aby usługa została wykonana.
  11. W przypadku czyszczenia pojazdu pranie podsufitki zawsze jest wykonywane na odpowiedzialność zleceniobiorcy ze względu na nieznaną historię użytkowania.
  12. W przypadku czyszczenia pojazdu wykonawca zastrzega sobie prawo do odmówienia czyszczenia podsufitki lub boczków drzwi, ze względu na zły stan lub stwierdzi, że jest zbyt duże prawdopodobieństwo odklejenia się.
  13. W przypadku prania dywanu, gdy producent zaleca: nie prać na mokro, nie przemaczać, nie czyścić chemicznie, suszyć w pozycji poziomej, dywan zostanie wyczyszczony na ryzyko klienta.
  14. Zamówienie dotyczące prania dywanów klejonych, podklejanych, usztywnianych mogą ulec rozklejeniu, mogą też pojawić się załamania, pęknięcia, sfałdowania. W takim przypadku wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za tego typu następstwa.
  15. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za powstałe przebarwienia, które powstaną w reakcji z detergentem innych płynów i tym podobnych substancji użytych wcześniej przez klienta podczas samodzielnego czyszczenia plam.
  16. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie bądź uszkodzenie podłogi powstałe w wyniku jej braku zabezpieczenia przed zachlapaniem podczas wykonywanej usługi.
  17. Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić w chwili odbioru przedmiotu. Klient zobowiązany jest do dokonania oględzin danej rzeczy.
  18. Reklamacji można udzielać do 48 godzin od wykonanej usługi. Brak zgłoszenia zażalenia w podanym czasie, co do wykonanego zamówienia, nie może w przyszłości stanowić podstawy do domagania się reklamacji.
  19. Reklamacje należy wysyłać na adres e-mail: kontakt@stalonne.pl
  20. W reklamacji powinno się znajdować:
    1. Imię i nazwisko klienta oraz numer kontaktowy
    2. Opis reklamowanej usługi
    3. Powód reklamacji
    4. Żądanie reklamującego
  21. Złożenie zamówienia usługi oznacza akceptacje warunków regulaminu.